1 juli 2011

Personbästa i hantelpress som semesterstart!

Bara att buga och tacka. Är ursinnigt stark just nu och jag drar slutsatsen att det är min allsidiga träning som står för det vinnande konceptet. I träningstimmar ligger jag högre till antalet än någonsin men med löpning, cykling och styrketräning som alternativ hinner musklerna återhämta sig mellan passen. Till hösten läggs simning in och till vintern skidåkning.

PB hantelpress: 16 kg x 8 x 3 set

Och annars då? Jo, imorgon har jag första sovmorgonen av 16 stycken på min semester. Men innan dess, ska kvinnan kliva fram i en snyggklänning och snurra runt på dansgolvet!

5 kommentarer:

Malin sa...

Grattis till PB!!

Och njut av din sovmorgon imorgon! <3

Kram!

Malin-Charlotta sa...

Tack Malin! Alltid härligt att kunna notera en ökning.

Och vilken sovmorgon, sussat som en prinsesssa! Jösses vad skönt, mer sån kvalitet ska jag ha i mitt liv!

Kram!

Malin sa...

Underbart!! <3

Karin - FitnessochHälsa sa...

Grattis!!!!
Och snygg blev du i håret också!

Malin-Charlotta sa...

Tack Karin! Och det var skönt med lite ljusa slingor såhär under sommartid :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...