5 oktober 2011

Tenta i Träningslära

Lite tunt med blogginlägg den här veckan och det har sin förklaring i att det är dags för skrivning i den första modulen i Träningslära imorgon.
Kan inte påstå det än så länge är enkelt att få ihop livspusslet med 100 % jobb, 50 % studier, träning och samliv med nära och kära. Vid sidan av det, har jag dragit igång mitt stora livsprojekt, men det håller jag hemligt ett tag till..


Så, vad var det vi sa? Jo, allt går om vi verkligen i hjärtat vill. Disciplin och kärlek till mina livsändamål är mina två viktiga nyckelord just nu.

5 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Mina kurser närmar sig slutet här med, så tentor väntas och inlämningsuppgifter.

Lycka till med din tenta!
Kör hårt! :)

Malin-Charlotta sa...

Tack Lina, det ska jag absolut göra! Lycka till själv med tentor & träning :)

Trillingnöten sa...

Perioder i livet ser jag det som :) Detta pågår ju inte för all framtid och då kan man ge hundra procent i allt :) Jag pluggade 100 % och jobade 100% plus hade min lilla dotter som inte ens var året fylld och så maken...det gick det med...bara för att jag visste att det skulle ta slut så småningom :) Kör på! Du är fantastisk!

Malin-Charlotta sa...

Vad härligt att få starta dagen med och läsa att man är fantastisk! Gulliga du!

Inspireras av Din Drivkraft, Trillis. Du har verkligen kämpat på enormt i ditt liv. Stor kram

klara sa...

Va fint att höra att du fick ut nått av inlägget. Sofi har verkligen mycket klokheter på lager :) Jag förstår att du har mycket att göra, känn ingen stress över att att du måse skriva utan gör det när du har tid :) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...