30 juni 2011

Jag har bara en önskan: Sovmorgon

Vänner frågar vad jag ska göra under mina två veckor semester som just nu startar om 16 timmar. Idag svarade jag senast: Jag skiter fullständigt i om det regnar varje dag (vädret kan vi ju ändå inte påverka så varför i hela världen hänga upp sitt humör på det??!) eller om jag inte har pengar till en utlandsresa (vem vill missa den svenska sommaren med all grönska, ljus och dofter?!). Jag behöver inte ha stålar på kontot för shopping ( blir jag verkligen lyckligare?!) och inte en massa upplevelser att stressfylla min tid med ( vill inte hinna så mycket som möjligt, jag vill uppleva vila och återhämtning). Men jag har en önskan och det är att få slippa ställa klockan till morgonen därpå. Punkt slut. 

4 kommentarer:

Maggi sa...

Det här va fan det skönaste blogginlägget jag läst på länge. Klockrent!

Malin-Charlotta sa...

Haha! Precis så är det, Maggi. Sovmornar is that shit :-)

Annie sa...

Haha de e så sant, sovmorgnar är verkligen underskattade. Iaf av de som inte vet hur de är att gå upp riktigt tidigt :D

Malin-Charlotta sa...

Min tredje på raken idag. Tror knappt det är sant!

Hoppas ni har det gott tjejer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...