30 november 2011

Mitt råd för arbetsdagar i ensamhet

Under 1 1/2 månads tid arbetar jag nu ensam, vilket kan göra vem som helst lite tokig. Det är lätt att 'fastna i sitt egna tankemönster' och kom då på idén med ljudbok, något jag tidigare aldrig testat.
Frågan är vad jag vill ge mig själv för tankar? Är det från deckare, romaner, faktaböcker eller historia? Nej, jag laddar mig själv full med personlig utveckling för att skapa nya kreativa tankar och vanor.
Kunde inte motstå ''Munken som sålde sin Ferarri'' av Robin Sharma, trots jag läst den två gånger den här hösten. När jag nu lyssnar till den, bjuder nya tankar upp till dans.

Och ja, jag fortsätter att tjata om 'Munkenboken' eftersom jag vill att hela världen ska läsa den, helst redan igår.
Fotonot: Solnedgång på jobbet

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...