26 juni 2011

Mitt resultat blev 139 av 6995 deltagare på Tjejvättern!

Nu är inte Tjejvättern någon tävling utan ett motionslopp men för den nyfikna deltagaren går det att ta reda på vilket resultat man fick.

Lycklig blev jag över min plats och vetskapen att min tid på årets 'Vätt' 3:29:41 kan sänkas med 6-8 minuter pga begränsad framkomlighet taggar mig till att få en tidig starttid nästa år för att förbättra mitt resultat. Sen vet man ju aldrig med cykel. Det är ju det här med väder och vind.

7 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Åh vilken bra placering du fick!!!! Mäkta imponerad är jag!

Malin-Charlotta sa...

Tack Karin! Jag är förvånad själv jag fick så bra placering! Det är härligt att cykla!

Maggi sa...

HERRE GUD! SHEEEET VAD BRA JOBBAT!!!! Jävlars Malin....H.A.T.T.E.N A.V!

NU när jag tänker efter så det enda jag kommenterar i din blogg är typ hur jävla bra du är, grattis,bra jobbat osv.....Måste vara tråkigt att läsa mina kommentarer. Fast du får skylla dig själv. Är du grym så är du....lixom =)

Anita sa...

Du är fantastisk min lilla Inpirationsängel.
Kramis

Malin-Charlotta sa...

Haha! Maggi, jag blir lika glad varje gång du tittar in ska du veta! LIKA GLAD!! !!! !!

Har semester nu i 2 veckor så ska försöka bjuda på lite djupare inlägg nu när energin finns :) Dela lite med Er och inte bara surra idrott :)

Och finaste kärmor Anita: Love you <3

linn sa...

GRYMT jobbat!!

Malin-Charlotta sa...

Tack Linn & Välkommen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...