9 juni 2011

Är ett hett lopp på gång. Det heter Tjejvättern.


 Nu har jag funderat färdigt, två dagar innan startskottet går. Eller man kan säga att jag gav mig tusan på att lösa de ekonomiska tomheter som fanns för jag skulle kunna genomföra det jag börjat brinna för. Med sponsor från min underbara familj, ett hårt sparande och lite annat fix och trix fick jag till slut ihop de pengar som fattades. Jag tänker envist, det går bara man vill tillräckligt mycket.

Så från en liten tanke, till flera tankar, en ambition och nu till verklighet. På lördag kör jag Tjejvättern.

2 kommentarer:

Malin sa...

Vad kul!! Kommer gå galant för dig. Stort lycka till!

Malin-Charlotta sa...

Tack Malin! Ska bli så galet kul! Jag ser 2011 som ett år att 'att åka in sig på'. 2012 blir det fler och längre lopp, det är målet. Ses på vägarna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...