5 juni 2011

Jag är också kvinna med finklänning och franska naglar. Jag visar det bara mer sällan.

Sommarvärme är = klänning för mig. Det är sällan jag får ett tillfälle att dra på dressen då jag ständigt bor i mina träningskläder. Träningstimmarna har ökat sedan cyklingen kom in i mitt liv så 10 timmar/ v är ett minne blott. För att visa jag faktiskt ibland är som de flesta andra kvinnor, med putsade naglar, lockat hår och findressen på, bjuder jag på ett foto från lördagskvällen när vi är på väg till en god vän och hans fest. 

Men riktigt som alla andra blir jag inte, då mitt liv är vigt åt idrott. Jag har endast vatten i glaset istället för bubbel och jag skippar utgången på krogen, eftersom min kropp behöver all sömn den kan få i sin återhämtnings fas. Om det livet och valet, mina vänner, ska jag skriva om i kommande vecka. 

DSC02407

5 kommentarer:

Anonym sa...

;) jag blir nyfiken =) alla är ju mer än bara en del,vi är många i en...så jag ser fram emot vad jag kan lära mig om mig själv av dig!

Maggi sa...

wawawiwa!!! SnyggMalin!

Malin-Charlotta sa...

Anonym: Vi tar små steg i taget. Så nyfiken behålls och inte byts ut av rädsla <3

Å Maggi! SNYGGMAGGI! Jag tyckte det var dags för lite kvinnlighet bakom träningsmasken ;-)

Annie sa...

Tummen upp för dig med som håller dig till annat än alkohol. Man har ju lika kul ändå! :) (& slipper må kass dagen efter)

Malin-Charlotta sa...

Precis Annie! Framgång på träningsarenan och alkohol går för mig inte ihop. De gånger om året jag tar ett glas kan jag räkna på ena min hand, det är noga valt och aldrig i samband med högsäsong.

Ett val jag är stolt över :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...