4 juni 2011

Det här med Tjejvättern

Funderar. Och funderar igen. 100 kilometer orkar jag, inte på någon märkvärdig tid, men jag orkar. En god vän till mig och hennes syster ska köra, de planerar ligga runt 25-27 km/tim. Passar mig. Dock, är det så att cykelfebern slagit hårt mot min plånbok med allt som ska inhandlas. En efteranmälan är det som gäller och då går startavgiften upp. Det svider på mitt redan ansträngda "sportkonto". Jag svär lite över dyra sporter. Får funderar lite till. För åka vill jag.


2 kommentarer:

Maggi sa...

Oj, ja du måste vara jätte sugen på detta. Så surt när inte "sportkontot" tillåter. Hmmm...håller tummarna att du vinner en slant på triss eller nåt liknande =)

KRAM

Malin-Charlotta sa...

Så såsåså sugen!! Ser en liten ljusning faktiskt på sportkontot, men ropar inte "Hej" än ;-)

KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...