24 maj 2012

Glöm inte att sänka farten!

Slut tentamen i psykologi och Träningslära, full fräs på jobbet, full träning inför Halvvättern som är om drygt två veckor och så min firma som jobbar så mycket den klarar av att göra just nu. Livet är hektiskt men underbart. Nästa vecka ska jag dock sänka farten från 300 till de normala 100.

För det vet ni väl, att man kan inte gasa hela tiden, förr eller senare tar bränslet slut. Bara för att man har glömt att tanka mitt i alla livets åtaganden. Så glöm inte att med gas, följer broms!

6 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Gasen ja, var sitter den? :)

Malin-Charlotta sa...

Den har du i allra högsta grad, Trillis, med alla härligheter du tar för dig i livet :)

Kram & ta hand om sig

ZtorZillen sa...

Har du någon hemsida till ditt företag? Riktar du dig till privatpersoner eller företag eller båda?

Malin-Charlotta sa...

Hej Zilliz! Den är på intågande, hemsidan! Svarar vidare i din blogg :)

klara sa...

Så klokt skrivet min vän :)

Malin-Charlotta sa...

Jag har gjort tvärtom så många gånger, men jag lär mig som tur är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...