12 maj 2011

Vårruset, Kat DeLuna & Jag = Kärlek!



Ikväll smäller det. 5000 meters total adrenalinlycka. Jag ska njuta av varje sekund, även när mjölksyran sprutar ut genom öronen och illamåendet leker berg och dal bana i halsgropen, för det här är när mitt träningsliv blomstrar som mest. Publiken, musiken och alla härliga människor. Ett underbart tävlingsadrenalin bara ligger och ryker i min kropp. Snacka om att det kommer att explodera! Hållplatserna och tiderna är uppskriva på handen och jag ska nå mitt mål att landa mellan 23-24 minuter.

Min älskade sambo har gjort en låtlista som startar och slutar med min nya favoritlåt: Kat DelLuna med Dancing Tonight. Det här får mitt musikhjärta att slå tredubbla slag! Nu kör vi!

1 kommentar:

Maggi sa...

Åh jag håller på dig!
Hoppas det har gått bra....åh vill höra allt sen.


Massa kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...