30 augusti 2012

Mina fantastiska tjejer

Jag vill återigen berätta, att jag för mig, har världens bästa jobb. Genom läsare av min blogg så föll turen att få möta två underbara kvinnor som jag nu arbetar med, både som fystränare och mental coach.

ZtorZillen anlitar mig på distans i mental coachning och även till viss del i sin träning. Malin antlitar mig som fystränare i sin idrott och vi arbetar också mentalt eftersom hon är en mycket duktig elitmotionär som tävlar en hel del i flera idrotter.

Dessa unika tjejer, som jag har privilegiet att få höras med i veckorna, ger mig energi och kunskap om allt i livet. Jag lär ut och ger det jag har, men får tusenfalt tillbaka. Det är mer än ofta jag ler stort och känner tacksamhet över att jag får göra det jag allra helst önskar. 

När eleven är redo uppenbarar sig läraren och när läraren är redo uppenbarar sig eleven. 


10 kommentarer:

Malin sa...

Tack fina Malin för förmånen att ha dig som tränare. Din positiva attityd, kunskap, energi och entusiasm är underbar.
Du glädjer mig!

Malin-Charlotta sa...

Jag blir lite bortskämd av dig & alla komplimanger! Tackar & lägger det i hjärtat, finaste! Så glad vi hittat varandra!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vad härligt det låter :)

Sv: Ja, det är tråkigt och se sånt.

På något ställe i stan brukar dem sätta upp skyltar som varnar dem, men det är nog inte alla som hinner uppfatta dessa små varelser i tid :/

Malin-Charlotta sa...

Det ÄR härligt, Henrik! Fin tanke, med skyltarna. Hos oss På golfbanan är det större fåglar som tar de mindre i dammarna där de föds och växer upp :( ..

klara sa...

Va roligt att höra att det går bra för er alla <3

Malin sa...

Älskar dina filosofiska inlägg. Tack för dina fina fredagstankar. Kärlek o helg stundar!

Malin-Charlotta sa...

Tack Klara!

Malin-Charlotta sa...

Goa Malin!!!!!

ZtorZillen sa...

*stor kram*

Malin-Charlotta sa...

**stor kram tillbaka**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...