10 augusti 2012

Du är allt det du drömmer om att vara


..jag jobbat stenhårt med min hemsida hela veckan som publicerar min dröm som egen företagare i fys & mental träning, därför är inte besöken hos er eller hos mig själv så flitiga just nu. Äntligen är alla texter klara och nu återstår bara att välja den del foton.

Det här är en av mina favoriter. Det förmedlar, frihet, glädje och självkänsla. Många av de egenskaper som vi önskar att se hos oss själva. Så med de orden förmedlar jag:

VAR DEN PERSON DU DRÖMMER OM ATT VARA 
allt finns inom dig


16 kommentarer:

Viktkamp sa...

Våga allt! =) <3

Malin-Charlotta sa...

Go! Vi har inget att förlora mer än att inte våga följa våra drömmar!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Tänkvärda ord :)

Jag har själv börjat kämpa för att till varje pris förverkliga mina drömmar :)

Ha en fin dag!

Livskraft sa...

Vad duktigt du är!!!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Sv: Tack själv för besöket :)

Ja, man kommer långt med både tålamod och disciplin :) Allt måste inte ske över en natt!

Ha en fin kväll - och kika på stjärnfallet i kväll om du kan :)

Malin-Charlotta sa...

Tänkvärdheter är till för att spridas. Fint det gav dig något, Henrik. Och lycka till med dina drömmar, det är bara att ta sikte och börja vandra.

Malin-Charlotta sa...

Mot drömmen, Livskraft!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Sv: Ja, det är magiskt när man får se en rejäl solnedgång.

Tyvärr bor jag lite dumt till, så jag får alltid åka iväg om jag vill kunna fånga det på bild :)

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Sv: Jag bor själv mitt i skogen - men tyvärr kom ett molntäcke in i kväll, så jag lär nog inte kunna se så mycket :S

Malin-Charlotta sa...

Visst är det lustigt, du bor på landet och jag i stan, men har drabbats av samma molntäcke denna stjärnfalls kväll. Synd, för jag var på väg ut till bilen...

Får hoppas och drömma om stjärnor en annan kväll.

LinaTriathlet sa...

Kul med hemsidan och att det går så bra! :) Heja dig!

Livskraft sa...

TACK SNÄLLA!! vad glad jag blir av dina fina ord!
Kramar

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Bra skrivet! Spännande att hemsidan börjar bli klar!

Malin-Charlotta sa...

Tack & Heja dig Lina!!

Malin-Charlotta sa...

Det var så lite, Livskraft. Du är värd varenda bokstav och mer därtill :-)

Malin-Charlotta sa...

Tack Karin! Blev alldeles för mycket jobb (på golfbanan)den här veckan så jag har inte hunnit slutföra hemsidan. Mer tid önskar jag faktiskt ibland...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...