13 juli 2012

Nummer 6 på min mållista 2012 blir nu verklighet

På söndag far vi mot resmålet Kreta! 
Mål och drömmar är till för att förverkligats och just den här punkten på min mållista skrider nu till verket. Ska bli underbart att få lapa sol, äta god mat, shoppa, bada, kramas & pussas, läsa & allt som hör till. Jag ser mycket fram emot min planerade simtur i de tidiga morgontimmarna i poolen. Jag älskar mornar, dess energi och ljus, finns så mycket kraft att hämta!

Jag vet inte om jag kommer att blogga under min vecka, så lyser jag med min frånvaro, så vet ni vart jag befinner mig.


"Att leva ett utomordentligt liv är att ge uttryck för sin kärlek till sig själv"










10 kommentarer:

Livskraft sa...

Å så härligt, ha en underbar semester.

Malin-Charlotta sa...

Tusenfalt Tack!!

Malin sa...

Åh så härligt det ser ut! Vad skönt ni kommer få. Längtar efter lite sol o bad (även om jag har en underbart skön semester) hör liksom sommaren till.
Du får njuta lite för mig oxå :)

Trillingnöten sa...

Härligt!!! Jag blir inspirerad! :) Ha det så fint vännen!

Fia sa...

Sv. tack för ditt mycket uppmuntrande och stöttande inlägg.
Jag har hunnit tänka om lite. Bli mer motiverad och som du skrev, man få se vad man kan göra och fokusera på det och inte tvärt om.

Malin-Charlotta sa...

Klart jag ska njuta för dig med Malin! Lovar! Sitter i bilen nu på väg till flygplatsen, tycker inte om att flyga men det är ju smällar man får ta om man ska komma någonstans här i livet ;))

Kram o ta hand om dig så ses vi snart igen!!

Malin-Charlotta sa...

Tack finaste Trillis! Ska ta massa kort så ni får se sen :)

LinaTriathlet sa...

Hoppas du har det fint och njuter av sol, värme och semester! :)

Viktkamp sa...

det är du så väl värd <3

Matilda sa...

Malinfina är i det rosa paradiset <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...