18 april 2011

Nytt tvåsiffrigt PB i Jägarvila


Från en magisk gräns till en annan i min värld som ibland består av jakten på träningsendorfiner. Med skakande ben och muskler som vrålar efter syre, tog jag och min kropp idag steget över till min drömnivå i Jägarvila. Sluttiden blev ett två siffrigt belopp istället för ett och jag tänker medan jag kämpar mot syreskulden:   

Tänk vad man klarar att toppa sin limit, om man bara vill. Tänk att man klarar att ta sig förbi den nästan olidliga smärtan och över på andra sidan, om man bara bestämmer sig för att så ska ske. Jag vet att inom mig finns en vilja av järn, allt jag behöver, är att hitta de verktyg som kan ta mig dit jag vill . 

Idag hittade jag verktyget och jag lovar er, det är bara början.

Slutresultat: 10:24

2 kommentarer:

Karin - Hälsa och Fitness sa...

Vad imponerad jag blir av dej! Det är ju hur länge som helst ju!

Malin-Charlotta sa...

Tack Karin! Känns härligt att äntligen ta det tvåsiffriga målet :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...