13 april 2011

Min bloggtid krymper en aning


Med hög hastighet kliver jag nu in i den fantastiska våren, det blir högsäsong på alla plan. Tävlingar, full träning med 9-11 timmar/veckan, heltidsjobb och studier till en ny yrkesutbildning som Träningsinstruktör/PT gör att jag gärna skulle vilja ha 8 dagars veckor. Tid till kärleksfull gemenskap med en älskad sambo är viktigare än någonsin och att umgås med vänner och släkt är också en energikälla jag vill ha mer av. Eller för den delen att 'bara vara' och inte göra eller tänka på någonting.
Som ni hör måste jag skära min tid någonstans. Så från att ha gjort minst ett blogginlägg varje dag sedan öppningen i September, blir det nu lite glesare, kanske ibland varannan eller vartredje. Jag hoppas att ni fortsätter att titta in, mina kära lärare. För Ni är helt enkelt bäst!

3 kommentarer:

Maggi sa...

Det gör du rätt i. Jag tittar in ibland och ser vad som händer i ditt liv!
KRAM

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Ibland måste man prioritera bort vissa saker som man gillar att göra. Låter klokt i och med ditt fullspäckade schema. Lycka till med allt och se till att få in mycket vila också!

Malin-Charlotta sa...

Tack mina fina bloggvänner! Vad goa ni är, vill verkligen inte vara utan er!

Jag kommer ju hänga här & skriva om livet i alla dess former, bara inte varje dag. Sköt om er & träna bäst så hörs vi i bloggspace :-)

Kram på er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...