24 mars 2013

Barfotalöpning - the best way to do it

Den absolut bästa löpningen. På stranden klockan 06:00 precis innan solen går upp vid Atlanten. Bara jag, vågorna och den oändliga stranden. Frihetskänsla.

Hade kunnat löpt hur länge som helt, men då jag bara sen i November tränat på barfota löpning nöjde jag mig med en "lagom" sträcka. Tar tid att skola om eller "tillbaka", till något vi egentligen är skapta till att göra. Efteråt är man sådär lycklig så tårarna börjar trängas i ögonlocken...

4 kommentarer:

ZtorZillen sa...

Kolla upp stavning och meningsuppbyggnad på dina referenter..ser inte så bra ut, det jag skrivit ;)

Malin-Charlotta sa...

Oki, tack, ska ändra det :) !

trollet sa...

men oj så härligt det låter, måste prova!!
Tackar för grattishälsning, har inga ålderskomplex, tycker bara att det är en för "ojämn" siffra för att fira=)

Malin-Charlotta sa...

Det tycker jag du ska, men ta det lugnt i början. Vaderna exploderar dagarna efter ...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...