27 mars 2013

Min träning sommaren 2013

Det här är en av de förändringar jag gör i år med min träning. Snart drar cykel säsongen igång och konditionen tar över i timmar på kontot. De senaste två somrarna har jag bara underhållstränat i gymmet, men nu blir det annorlunda.

Jag kommer löpa mindre och cykla på ett lite mer "sparsamt sätt" för att fortsätta träna i stor mängd i gymmet även under sommaren. Detta för att jag vill fortsätta öka och utveckla min muskelmassa och för att jag helt sonika älskar muskler!

12 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Men hej! :) Här var det längsen jag var inne!
Hjälp, är det dina armar!?? :D
kram

Malin-Charlotta sa...

Hej! Jo, det är mina..blev lite förvånad själv,ibland är det bra att fota :) Fint att titta in hos dig idag, du ser ut att må bra <3 kram

Viktkamp sa...

Du är så snygg, så vill man se ut! <3 Kramar

Livskraft sa...

Vilka snygga armar!!!
Glad påsk.

Unknown sa...

du ser stark ut, ja, fys kontra muskelmassa, en ständig fråga.

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Det är härligt med träning! Vad snygg du är!:)

Glad Påsk:)

Kraam Izabell

LinaTriathlet sa...

Du är såå snygg!!!

Malin-Charlotta sa...

Emma min, tack <3

Malin-Charlotta sa...

Tack & glad påsk till dig!!!

Malin-Charlotta sa...

Svårt pussel som jag gör ett nytt försök på denna sommar!

Malin-Charlotta sa...

Kram & Glad Påsk Izabell!!!

Malin-Charlotta sa...

Finaste Lina!!!! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...