8 juli 2013

40 år

Imorgon, den 9 Juli, fyller jag 40 år. Ingen ångest, ingen åldersnojja eller annat negativt gung.

Jag älskar nämligen att fylla år, eftersom varje gång det inträffar så har jag fått tillbringa ett år till här på jorden. Med människor jag älskar och med ett liv som både ler och gråter mot mig. Precis så som det ska vara.

Så jag fortsätter att sätta upp mål för att se vad livet har lust att hänga med på. För vem vet, när jag fyller 50 år så kanske hälften har blivit verklighet och det skulle göra mig tokigt lycklig.

8 kommentarer:

Livskraft sa...

Grattis i förskott fina du!
Kram

Skruttan sa...

Grattis lilla,.. stora vännen♥. ...med din livskraft och syn på livet kommer du att nå mer än hälften av dina mål....;-).Kram Skruttan

Trillingnöten sa...

Stort grattis! vilket fint sätt att se på åldrandet! Tack för din visdom!

Malin-Charlotta sa...

Tusen tack, finaste!

Malin-Charlotta sa...

Åh! Älskar dig <3

Malin-Charlotta sa...

Tack själv för att du finns, Trillis <3

LinaTriathlet sa...

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra för fina Malin-Charlotta idag! Stort Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en riktigt fin dag!:) Kram!

Malin-Charlotta sa...

Underbara Lina! Tusen tack!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...