26 juli 2013

Jag spelar golf - utan strikt golfetikett

Japp, lägger till den titeln nu eftersom jag för ett par veckor sedan klarade mitt 54 hcp. Nu traskar vi neråt till 36 som är de officiella siffrorna för att "golfa på riktigt". 49 är det aktuella numret.

Tränar golf gör jag visst också, vet inte hur det gick till, men en varm orsak är att min BF & kollega är inbiten golfare. Med handen på hjärtat har vi vansinnigt roligt när vi är ute & lirar. Mycket skratt - inte så mycket allvar - absolut inte så "golf-iga" - framförallt inte i klädvalen - precis som det ska vara när man är jag.

Ikväll går jag ur trygghetszonen för att 1:a gången spela på en annan bana än hemmaplan. Jag tänker bjuda på storspel. Och ett & annat udda klädval.

2 kommentarer:

Skruttan sa...

En runda ihop med dig.......kan aldrig bli tråkig;-)...haha...lättlärd o envis♡

Malin-Charlotta sa...

Haha...skam den som ger sig..ett dåligt slag kan alltid räddas upp av ett bättre ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...