19 oktober 2012

Nu gasar vi

Jag är stolt. Väldigt stolt. Känns nästan overkligt, samtidigt som det blir högst påtagligt att min dröm nu tagit än mer fart. I helgen är det mer utbildning i företaget och jag har i veckan träffat en mycket spännande och inspirerande person inför framtiden. Jag trycker gasen i botten medan tanken nästan är så full att bränslet rinner över. Just nu har jag en enorm kraft att göra det jag vill och en stark motivation att ta mig dit jag vill.

Jag tänker utnyttja den kraften. Gasa upp turbon lite ytterligare men ändå spara lite på resurserna på raksträckorna, så jag har kraft kvar om en kraftig kurva skulle slunga mig bakåt för en stund.

Nu kör vi mot drömmen!

6 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vad roligt att du erbjuds tillfällen! :) Hoppas att allt går bra! :)

Sköt om dig! Kram

ZtorZillen sa...

Vilken fin hemsida, sensei!

Malin-Charlotta sa...

Tack! Ta hand om dig med & vovvisarna!

Malin-Charlotta sa...

Jag är riktigt stolt! Äntligen så!!!!! Tack för allt du ger <3

LinaTriathlet sa...

Tack för dina fina kommentarer! Jag blir så glad av varje ord!

Det är så spännande med din resa mot din dröm! Häftigt att vara på väg och det kommer gå så bra, du är stark!!

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Vad roligt för dig! Lycka till med allt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...