14 oktober 2012

Mitt resultat på Å-stadsloppet 2012

Å-Stadsloppet 5000 meter läggs nu till mina löp meriter 2012. Jag är euforisk över resultatet, även om många skulle säga att jag fick den där plasten ingen vill ha! Visst var det nära som ni ser på upploppet (jag är den lilla rosa längst bak), endast 6 sekunder skiljde oss åt, men jag fick till ett årsbästa på 36 sekunder och min bästa placering i ett lopp!

Jag är så nöjd med min insats, efter de motgångar jag haft det senaste året med skador och med min uteblivna löpform de senaste veckorna, så finns det bara ett faktum. Att jag är en tävlingsmänniska ut i varje tåspets, en egenskap som jag lyckades plocka fram i rampljuset under gårdagen. Nu läggs denna säsong snart till sitt slut och efter det följer en ny resa med ett helt nytt löp upplägg som jag konstruerat ihop tillsammans med min mentor Johan. Om ni bara visste vad jag längtar! Följ mig på vägen! 

Placering: 4:e plats av 96 deltagare
Tid : 22:54

4 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Grattis! :) Grymt bra sprunget, kul med årsbästa! Vad härligt att det kändes bra!

Jag följer dig på vägen! :)

Annie sa...

Åh vad härligt med ett så fint resultat! Jag glädjs med dig!

Malin-Charlotta sa...

Tack sprudlande Lina!! Nu mot nya mål, på ett nytt sätt :)

Malin-Charlotta sa...

Tack Annie, glädjen din känns ända hit!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...