8 oktober 2012

Högst olägligt

Ibland blir det inte som man planerar. Det blir precis tvärtom.

Med 6 dagar kvar till Åstadsloppet och massor att göra på mitt nya jobb, flyttar det plötsligt in några baciller i min kropp. Snuva, märklig trötthet och en hudtemperatur som går att steka ägg på, är symtomen. Men ingen feber och inget halsont än som tur är.

Hemmagjort ingefära te, mängder av frukt i alla dess färger och en extra basisk matsedel ska hjälpa kroppen de närmsta dagarna.

Och så massor av sovtimmar med fönstret öppet så frisk luft kan tränga sig in i sovrummet. Älskar höstluften!

10 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Skickar upp ett brev fyllt med energi till dig!! Krya på dig!!

klara sa...

Krya på dig fina du <3

hesan sa...

Krya på dig, ta det lugnt och bara vila..
Kram Helena.

Malin-Charlotta sa...

Tack rara Lina!!!

Malin-Charlotta sa...

Står endast " krya" på mitt schema! Äta och sova, det är grejen. Kram Klara!!!

Malin-Charlotta sa...

Tack Helena. Vad snällt av dig att titta in!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Hoppas verkligen att du kryar på dig! Kram!

Sv: Tack! Jag tror också att hon vakar över mig :)

ZtorZillen sa...

Paprika är bra också. Å vitlök! Nu är jag tillbaka online, föresten!

Malin-Charlotta sa...

Tack, det var väldigt rart av dig!!

Malin-Charlotta sa...

Levde på grönt och alla andra färger med ;)) ( tummen upp för det!!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...