4 juni 2012

Vårruset 2012 - som fystränare

Nya härliga utmaningar i livet följer. Idag fick jag delta i Vårruset/Örebro på andra sidan av bandet. Här är en av mina duktiga tjejer, Jenny, som tränat inför loppet. Jag har stöttat henne att bli en aktiv löpare och ikväll sprang hon härliga 5000 meter. I mål väntade jag med choklad och kramar!

Stort grattis till dig, Jenny!! OCH alla andra tusentals deltagare som tog sig runt idag, var och en på sitt sätt och efter sin förmåga. Mitt träningshjärta slog frivolter när jag såg all glädje och entusiasm. Det är fantastiskt att själv delta, men tror bestämt det var än mer fantastiskt, att få följa med på en medmänniskas resa. På vägen mot ett alldeles eget mål.

10 kommentarer:

Jenny sa...

Ja, så här glad blir man när supertjejen Malin kommer o möter mig efter loppet! Nu är det nya mål som gäller:-) chokladen smakade mums! Kram till dig Malin

Malin-Charlotta sa...

Jag är så stolt över dig! Du såg så lycklig ut och inte ens trött!! Nu laddar vi för Blodomloppet i Augusti. Då blir det mer choklad och kramar så klart. Du är super, Tjejen!

Trillingnöten sa...

Åh vad kul! Vilken bedrift och vad stolt du måste vara som ser henne göra så bra!! :)

Malin-Charlotta sa...

Det var många härliga känslor igår,Trillis!!!!!

Viktkamp sa...

Du är fantastisk vännen! Du ger av dig själv på ett sätt som är så fint!! =) Kram

Malin-Charlotta sa...

Tack, vad vänlig och rar du är! Men det ger tusenfalt tillbaka, Emma! Det är helt fantastiskt. Kram fina Du!

Malin-Charlotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin sa...

Åh vilket kul jobb att peppa andra att nå framgång. Förstår att det gick bra då du fanns vid sidan och peppade.

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Åh vad härligt att känna en sådan träningsglädje även som åskådare och supporter!

EthicSport sa...

Hej! vi ser att du är en träningsinriktad person. Ethic sport erbjuder nu 25% rabatt på alla produkter! Ethic Sports kosttilskott är använda av italienska professinella idrottare och är dopingfree testade och certifierade av det italienska hälsovårdsinstitutet. Kika in på vår hemsida om du är intresserad och köp gärna en produkt för att testa vilken som passar dig bäst!
Mvh/ EthicSport

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...