19 juni 2012

Jag har världens bästa jobb

Efter mycket trix och fix och en logga som ändrats många gånger, har vi nu ett resultat. Loggan signifierar att följa hjärtat, något som jag ofta pratar här om i bloggen. Det blandat med det fysiska och mentala välmåendet, där allt hänger ihop i ett enda stort livspaket, något jag arbetar och brinner för att förmedla.

Jag har idag klienter som är aktiva idrottare, nybörjare och proffs. Alla med sina mål och sina tankar om vad som är viktigt i deras välmående. Det kan handla om att spika en tid på 5000 meter, finna tid till träning eller ta sig tid att göra de saker man mår bra av att göra, utanför eller innanför idrottsarenan.Ofta går alla faktorer i livet hand i hand med varandra.

Vi vet ofta vad vi vill ha, men inte hur vi ska göra för att få det?

Vi kan behöva få hjälp med skapa nya tankar, bryta dåliga vanor mot goda, samtidigt som man har någon att luta sig emot , ett bollplank. Vi vill nå eller finna våra mål och mitt i allt detta står jag, en Vägledare mer än en Personlig Tränare där jag blandar mina kunskaper med min livsfilosofi. Och varje gång jag ser dessa klienters ögon som brinner av entusiasm och längtan, blir jag så uppfylls vägen till mina drömmar. Livet är bra fantastiskt. Jag har världens bästa jobb.



Hemsidan publiceras inom kort 

12 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Åh vad kul! Ditt jobb har världens bästa arbetare, du Malin-Charlotta, du är som gjord för ditt jobb!!

Malin-Charlotta sa...

Finaste Lina! Åh vad lycklig jag blir av dina ord. Att du tänker så <3 Tack!

Annie sa...

Underbart att du känner så, det är där jag önskar alla att få vara en dag! Dina klienter är lyckliga som har dig som vägledare!

Och vilken fin logga sen!

Fia sa...

Så roligt för dig.
Snygg logga =)
Skall bli spännande att få se hemsidan

ZtorZillen sa...

Åh, jag vill bara "ha" dig...vet att jag frågat innan: vart bor du? Kan du jobba på distans? ;)

Malin-Charlotta sa...

Tack fina Annie! Jag har sån tur att få träffa alla dessa härliga människor. Och loggan är vi så nöjda med :))

Malin-Charlotta sa...

Tack snälla Fia! Ska sätta raket på hemsidan!!! :))

Malin-Charlotta sa...

Min kära Zillis! Vad du värmer i hjärtat! Jag jobbar på distans, under vissa regler. Jag lägger tex inte upp specifika, komplexa styrkeprogram utan ha träffat personen eftersom jag vill se dess rörelsemönster och kompensationer i kroppen först. Men enklare program och framför allt den mentala biten går självklart att få! Jag är flexibel så klart efter önskemål. Svarar vidare i din blogg. Har ju din mail adress också. Ska göra klart hemsidan nu så du kan titta där. Bra ni hejar på mig, måste släppa min ord perfektionism där ...;))

Jag bor annars i Örebro, en bit ifrån dig.. :(

Ha en vänlig dag! Kram!

Trillingnöten sa...

Jag är sååå glad för din skull vännen!Så glad su kan inte tro!

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Fin logga! Och härligt att höra att du brinner så för det du gör! Glad midsommar! Kram

Malin-Charlotta sa...

Tack Trillis! Åh, så klart är jag så glad för dig nu när du åter förenas med Kärleken i USA! Heja Kärleken!

Malin-Charlotta sa...

Tack Karin! Efter mycket om och men blev loggan klar. Ha en fin midsommar ni med!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...