16 juni 2013

Hemligheter

Livet är fullt av överraskningar och jag kommer snart att bjuda på en rejäl sådan. Som jag berättade tidigare, har det hänt mycket i mitt liv den här våren, det är även därför jag inte bloggat så mycket.

Det blir dock ändring på det nu eftersom många pusselbitar äntligen är på plats och tiden Här och hos Er kommer bli betydligt mer.

Om med tanke på Dirty Dancing, så släpper jag snart en stor nyhet som ni sen kommer få följa här eller i en ny blogg jag eventuellt kommer skapa. Men just på det fotsteget är jag inte riktigt än....

6 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Spännande! Ska bli väldigt kul och höra om! :) nyfiken!!

Malin-Charlotta sa...

Lovar att du inte ska få vänta länge, Lina!!!!

Malin sa...

Nu blir jag nyfiken :))
Vore kul att ses någon dag solstrålen! Kram

Trillingnöten sa...

Men så där kan du ju inte säga :) Nu blev jag nyfiken!!

Viktkamp sa...

Oj så spännande, vad nyfiken jag blir =) Jag är som ett barn på det sättet, världens nyfiknaste! ;) <3

Malin-Charlotta sa...

Det kommer,det kommer :) Nästa vecka mina vänner!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...