2 februari 2013

Saknad av Svärfar & "Svärmor"

Min härliga Svärfar med sambo tittade med stora, varma ögon på mig idag. De frågade hur jag hade det? Jodå, full fart mot livet, svarade jag glatt.

Till saken hör, att Svärfar med sambo är en av mina trognaste läsare här på bloggen och det påminde mig om att "full fart mot livet" inte gällde uppdatering av inlägg. En mycket bra påminnelse, som gör att jag åter ska sätta raketer på skrivandet.

Kanske är det även så, att bokstäverna fått ta plats någonstans, då slutdatum på min bok är satt. Och det är inte jättemånga månader kvar tills sista punkten är satt...

4 kommentarer:

Linn sa...

Jag längtar efter boken!

Malin sa...

Spännande!!

Ja märks att du har fullt upp, har saknat dig här jag med :)

Malin-Charlotta sa...

Åh, snart, Linn. Snart <3

Malin-Charlotta sa...

Underbara Du! Jag är tillbaka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...