5 februari 2013

Mitt Januari 2013 i bilder

Eftersom som jag varit lite frånvarande här på bloggen i starten på året, återger jag här mitt Januari i bilder! Som ni ser har det hänt en del!
bild (2)bild (5)bild (1)bild (8)
För ett par veckor sedan åkte håret av! Jobbar under vinterhalvåret som gymchef på Lanna Lodge Golf Resort där jag även är pass instruktör i core och cirkelträning. Min egen träning går fint, har lagt om träningen en markant då det är mycket fokus på rörlighet och på att bygga muskler. Blir även en hel del dans eftersom jag komponerar alla uppvärmningar och nedvarvningar till grupp passen på egen hand. Ligger efter lite med konditionsträningen men det gör mig inte så mycket just nu, vilket är skönt!
bild (3)bild (9)
Jag har börjat studera till Licensierad Mental Tränare via Lars-Eric Uneståhl, en utbildning som jag tror mig kommer att ta ca 2 år, fick en mindre chock när jag såg hur mycket det var att läsa. Jag har precis börjat med att göra ett mentalt egentest på 18 sidor. Det var sannerligen intressant! Jag skriver även för fullt på min bok som INTE ska heta – när vi låter själen tala, utan det är ev ett kapitel som döps efter de orden. Datum är spikat när jag ska vara färdig med varenda liten redigering.
bildbild (6)
Haft mina första föreläsningar i målsättning, träning & kost, den känslan var enorm! Jag tränar sedan i början av December ett blivande elitlag i Örebros fina idrottshall. Killarna är mellan 16-20 år och det är det roligaste och givande jag någonsin gjort!
bild (4)
Och så till sist, min svaghet. Skulle kunna äta varje dag (vilket jag gjorde ett tag-haha). Imorgon är det dags igen, hållt upp i flera dagar nu ...

6 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Snygg du är i håret!

Så mycket kul som händer! Härligt att få jobba inom träningsbranschen. Det är en dröm jag har och jag är på gång och fått in ett litet steg till! :)

Låter som en grym utbildning du ska gå. Jag har nu siktet inställt på biomedicin inriktat mot fysisk träning och hoppas komma in efter sommaren! :)

Jag provsmakade våra surdegs semlor på jobbet igår och de var farligt goda med raw mandelmassa! :)

Linn sa...

vilken underbar januarimånad!

Viktkamp sa...

Hoppas du har en bra helg, kolla om du vunnit tävlingen =) Kram

Malin-Charlotta sa...

Det är ett mycket bra sikte, Lina! Du kommer klara det, är jag säker på. Och semlor är farligt....

Malin-Charlotta sa...

Det var det, Linn!!!

Malin-Charlotta sa...

I Will, fina Emma!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...