29 december 2012

Coreinstruktörerna

Nästan en hel dag med inspirerande Malin! Vi delade våra core pass med varandra, gav feedback till musik, övningar, rörelser och teknik. Otroligt givande dag som byggde upp och stärkte vårt självförtroende i rollen som grupp instruktörer.

Jag hade special designat ett pass till ett lag som jag tränar i fys och mental träning. Blev en helt fantastisk lektion, både för dom och mig! På eftermiddagen kom några vänner och delade samma pass samtidigt som jag testade Malins härliga pass två gånger. Blev en hel del coreträning den dagen!

Båda två debuterar som core instruktörer om ett par veckor på olika gym och jag även i egen regi.. Vi är redo!

5 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Så roligt :) fina ni är, bästa core instruktörerna! :)

Viktkamp sa...

Skulle vilja köra ett pass med dig som instruktör <3 Gott nytt år! Kram

Malin-Charlotta sa...

Var en härlig dag, Lina!!!

Malin-Charlotta sa...

Tack Emma. Och vet du vad det bästa är? Att både du & jag tror på framtiden. Make it happens.....<3

Malin sa...

Tack härliga o inspirerande du för en toppendag!!
Önskar vi kunde köra ihop lite oftare :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...